The story continues ...

3 juli 2017 - Diest, België

Verhalen schrijven. Op reis of thuis. Na momenten van grote verwondering, goed of slecht. Dat het misschien wel in mijn bloed zit, geen idee, ik ben geen psycholoog noch dokter. Maar dat ik het leuk vind en dat ik er mijn gedachten in kwijt kan en het me helpt mijn o zo drukke hoofd te structureren.

De reacties die ik kreeg in de loop der jaren over de verhalen die ik schreef over onze belevenissen, heeft me ertoe aangezet om mezelf een plaats te gunnen waar ik mijn ei kwijt kan. 'Being Ben', Check it out en voel je vrij om het te delen indien je je aangesproken voelt. https://beingben.wixsite.com/beingben

Inschrijven kan onderaan de pagina's ;)

Rechtstaan na een tegenslag, het is iets wat we allemaal moeten doen.

De ene keer moeilijker dan de andere.

En dat het deze keer zeer moeilijk, lang en hard is.

Uiteindelijk telt niet het aantal keer je neer geslagen wordt, maar het aantal keer dat je terug rechtstaat.

'So you survived'  gaat over de periode na een tegenslag zoals wij vorig jaar te verwerken hadden. Over de weg terug naar boven.

Ben

4. Kaat Vrancken:
    Veel succes!
  5. Mama Rita:
    10 juli 2017
    Mooi en ontroerend verhaal over hoe jullie samen deze lange weg van herstel en naar elkaar toegroeien hebben afgelegd. Een voorbeeld voor ons allemaal. Liefs,