Here we go again...

5 januari 2016 - Aarschot, België

Hallo iedereen die dit leest,

hoe raar en tegelijk hoe goed dit nu voelt om opnieuw iets op een blog te schrijven... Dat wil zeggen: a new adventure is upon us!!

Als jullie dit lezen wil zeggen dat jullie ondertussen wel weten wat Maité en ik in ons schild voeren, en voor de meesten die dit lezen zal ik ondertussen al weg zijn...

Op deze site kan je je dus inschrijven om de verhalen te volgen die ik ga neerpennen over onze avonturen in Marokko, jullie kennen het nog wel van vorige keer :)

Voor diegenen die even willen kijken waar we vorige keer geëindigd waren, kan je kijken op http://www.maiteben.reislogger.nl, deze wordt dus http://www.benenmaite.reislogger.nl.

Je zou weer kunnen zeggen zoals Nina Simone: it's a new dawn, it's a new day, it's a new life...  maar dat zou niet kloppen, want dit past eigenlijk zeer normaal in onze filosofie van het leven, but I'm damn wel 'feeling good......' (horen jullie nu ook het deuntje :) ik in ieder geval wel)

Tot snel!

Ben

1. Nathalie Molenschot:
    6 januari 2016
    Lieve Ben & Maité,

Geniet ervan, groot gelijk, super blij voor jullie maar wat gaat mijn broertje en ik stiekem ook je missen Ben! Maité je hebt een thuis op Schaluin 73 bus 2, we zorgen mee voor Wax en kom gewoon mee eten en zetel plakken als je wilt! Ben ik ten minste zeker dat er iemand op tijd aan tafel zit

Tot snel lieverds!
    Nathalie